Mednarodni dan bele palice in Erasmus dnevi v 4. B razredu: Učenje skozi raziskovanje in sodelovanje

V 4. B razredu smo 17. oktobra  v okviru Erasmus dni izvedli 2-urno delavnico.

Pred začetkom pouka so učenci s pomočjo pametne table igrali Kahoot kviz, kjer so preverjali svoje znanje o zastavah in glavnih mestih držav Evropske unije.

Proti koncu pouka sta sledili dve učni uri, polni raziskovanja in sodelovanja, ki sta potekali pod okriljem našega Erasmus+ projekta ROSA – Umetnost znanosti za vse in v povezavi z Mednarodnim dnevom bele palice.

Učenci 4. razreda so skozi različne postaje spoznavali svet slepih in slabovidnih, hkrati pa razvijali svoja naravoslovna znanja. Z zavezanimi očmi so se orientirali po prostoru, tipali različne predmete, pisali v Braillovi pisavi in raziskovali, kako ljudje z okvarami vida uporabljajo belo palico in druge pripomočke. Na postaji z računalnikom so učenci s pomočjo interneta odkrivali pomen Mednarodnega dneva bele palice.

Učenci so bili navdušeni nad praktičnim in izkustvenim načinom učenja, ki jim je omogočil razvijanje empatije, raziskovalnih veščin in medsebojnega sodelovanja. Hkrati pa so se naučili pomembnih dejstev o čutilih, človeškem telesu ter o tem, kako lahko tehnologija pomaga ljudem s posebnimi potrebami.

Posebna zahvala gre Centru IRIS, ki nam je prijazno posodil pripomočke, s katerimi smo lahko učencem omogočili še bolj pristno izkušnjo učenja o slepoti in slabovidnosti.

Vabljeni k ogledu foto utrinkov v naši galeriji.

1729178420759

Slika 3 of 46

(Skupno 123 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost