Erasmus + je 3letni projekt Evropske Unije, ki podpira učitelje iz umetniških in izobraževalnih praks k implementaciji VTS metode v izobraževalni sistem .  Usposablja učitelje za izvajanje strategij vizualnega razmišljanja ( VTS – Visual Thinking Strategies), ki izboljšajo učenje preko vizualnih umetnosti.

Strategije vizualnega mišljenja so izobraževalni korikulum in učna metoda, ki omogoča razviti estetiko, jezikovno pismenost in veščine kritičnega mišljenja.  Ta metoda se izvaja v Ameriki in drugih državah od leta 1991. Raziskave skupine so pokazale, da strategije vizualnega razmišljanja razvijajo veščine za interpretacijo objektov vizualne umetnosti, kar omogoča, da se spoznanja prenesejo na druga področja , ki vključujejo pisanje, matematiko, družbene vede in znanost.

Cilj projekta bo vplivati na učitelje, da uporabljajo VTS metodo za lajšanje učenja z vizualno umetnostjo.

Projekt nudi sodelujočim šolam možnost biti del prvega financiranja Evropskega sklada pri oblikovanju Strategije vizualnega razmišljanja.

V projektu bodo sodelovali učitelji osnovnih in srednjih šol, kustosi v muzejih in galerijah kakor tudi učitelji umetniki. Vsaka partnerska država bo s svojo skupino oblikovala napotke za VTS metodo. Učenci bodo z metodo VTS lažje usvojili učno snov. Preko teh veščin se bodo učenci učili vidnega zaznavanja. VTS metoda podpira veščine, ki jih učenci uporabljajo pri vseh naravoslovnih in družboslovnih premetih.

Posebnost tega projekta je, da bodo učenci imeli priložnost učenja v kulturnih ustanovah in muzejih. To metodo uporablja 1 milijon učencev v 18 državah, več kot 5000 učiteljev na več kot 500 šolah in v 100 muzejih

Projekt Erasmus + bazira na « potrebi po analizi », ki vključuje partnerske šole.

Strategije vidnega mišljenja bodo pomagale šolam pri razvoju veščin vizualnega zaznavanja.

  • Sodeluje 6 partnerskih držav: Dublin City arts Office ( Irska ), The Finnish Museum of Photography ( Finska ), VTS Nedelands ( Nizizemska ), Muserum ( Danska ), CREA 360 ( Španija ) in Zveza slovenskih likovnih umetnikov  ( Slovenija ). Sodelujoče šole se povežejo z lokalnimi partnerji.
  • Šola bo omogočila notranjo komunikacijo s starši in učitelji glede projekta ( npr. obvestila staršem ).